Details, Fiction and ورم سفت لثه

Wiki Article

دکتر یادم رفتم عرض کنم قدم ۱۸۹ و وزنم ۱۲۵ و سنم ۳۹ میباشد

سلام بنده ۵۷ سالمه تو خونه تکونی عید روی نردبان ریاد ایستادم پاهام ار مچ ورم شدید کرده میشه کمک کنید؟ باسلام

اگر به پنی سیلین حساسیت دارید حتماً به دندان پزشک خود بگویید. در صورت حساسیت به پنی سیلین دندانپزشک شما ممکن است آنتی بیوتیک دیگری مانند کلینداماسین یا ارتیروماسین را تجویز کند.

ماساژ روغن سیاه دانه نیز به دلیل خواص ضد باکتری می تواند در بهبودی ورم لثه بسیار موثر باشد.

شما فعلا درمان مورد اشاره را انجام دهید ضمن اینکه ورزش های این چنینی نیازمند مربی باتجربه است.حتما قبل ازشروع ورزش گرم کنید و درپایان هم بدن را خوب سرد کنید

با درود و وقت خوش احتراماً عفونت‌لثه باید مورد بررسی قرار گرفته و در صورت لزوم تجویز دارو صورت گیرد گاهاً با یک جرم گیری ساده مشکل برطرف می‌شود و گاهاً نیاز به جراحی های لثه جهت اصلاح و برطرف شدن نواحی موثر در ایجاد عفونت های لثه های خواهد بود به این دلیل تا زمان معاینه دقیق نمی توان هزینه صحیح را در این زمینه تخمین کرد.

سلام اقای دکتر خواهش میکنم اگه میشه یه کمکی هم به من بکنید و بگید چ کار کنم.پای من در فوتبال صدمه دید و شکستگی ندارد وحتی ترک همندارد ولی ورم کرده و پایین مچ پای من از دو طرف کبود شده باید چ کار کنم چه شده؟ باسلام

سلام من بطور ناگهانی مچ پای چپم ورم کرده و بشدت درد میکنه در حدی ک نمیتونم راه برم و روی اون لکه های قرمز و صورتی دیده میشه مشکل چیه؟ باسلام

با سلام مادر من هفتاد سالش چربی وفشار خون داره زانو درده رفته زالو انداخته و دو تا امپور تو رگ

سلام من حدود يك هفته ايي هست كه ساق پام به طور ناگهاني شروع به درد كردن كرد بعداز ٣ روز كبود شده همراه با ورم شديد و درد شديد ميخواستم more info ببينم علتش چيست ٠٩١٩٠٤٩٢٨٨٤

اگر این جرم ها بطور کامل از بین نروند می توانند بسیار سخت و رسوبی گردند . این جرم ها معمولا در مجاورت لثه ایجاد می شوند و زرد رنگ هستند. جرم ها و پلاک ها فقط باید توسط دندان پزشک برداشته شوند .

در ضمن معاینات منظم به منظور پاکسازی دندان ها انجام خواهد گرفت. همچنین درست کردن دندان های آسیب دیده می تواند به بهداشت دهان کمک کند. برخی از مشکلات دندان شامل دندان کج که ممکن است پاک کردن جرم و پلاک های دندان را سخت تر کند و در نتیجه مشکلات لثه بدتر خواهد شد.

نخ دندان را هم با ملایمت میان دندان‌ها بکشید تا باعث تورم نشود. با دقت، نخ را میان دندان ها بکشید و مواظب باشید نخ به سمت پایین و لثه‌هایتان نرود تا به آن‌ها آسیب نرساند.

تجمع پلاک یکی از دلالیل اصلی بیماری پربودنتال است، جهت پیشگیری از این بیماری بهتر است که به صورت روزانه مسواک بزنید و دوبار در روز از نخ دندان استفاده کنید تا از تجمع پبلاک جلوگیری شود، در صورت مشاهده هرکدام از درمان باد كردن لثه دندان این علائم فورا به دندان پزشک جهت درمان مراجعه کنید.

Report this wiki page